Ne može biti autentičnog kršćanstva bez ljudskosti i čovjekoljublja...

How do Specific Conditions Shape Values of Undergraduate Early Childhood Education Students in Slovenia?

Marta Licardo -  Izvorni znanstveni članak

Kako posebni uvjeti oblikuju vrijednosti kod studenata dodiplomskih studija predškolskog odgoja u Sloveniji?

Abstract
The purpose of the study is to examine the early childhood education students’ values and what are the differences in the students’ values in specific conditions related to social environment. The values of undergraduate students who study early childhood education are very important for professional development and practice. The purpose of this study is to determine, if their values change during their study programme; which values are more important to the students; and what are the differences in the students’ values in terms of the type of study (full time/part time), years of study, age, work experience and work status. Results indicate that employed students have higher scores on other-centred values than unemployed students, older students express more others-centred values than younger students, while in self-centred values there are no age differences. Students who have more work experience express more others-centred values and students who study longer express more others-centred values than fresh students, while in self-centred values differences by years of study do not occur. These results reveal important changes in the hierarchy of values related to measured variables and interplay between various conditions.

Sažetak
Svrha je studije ispitati vrijednosti kod studenata predškolskog odgoja i utvrditi koje su razlike u vrijednostima kod studenata u specifičnim socijalnim uvjetima. Vrijednosti kod dodiplomskih studenata koji studiraju predškolski odgoj vrlo su važne za profesionalni razvoj i praksu. Također je svrha studije utvrditi mijenjaju li se kod studenata vrijednosti tijekom studijskog programa; koje su vrijednosti studentima važnije; i koje su razlike u vrijednostima kod studenata s obzirom na vrstu studija (redoviti/izvanredni), godinu studija, starost, radno iskustvo i radno mjesto. Rezultati pokazuju da zaposleni studenti daju veću važnost od nezaposlenih studenata vrijednostima usmjerenim prema drugima nego vrijednostima usmjerenima na sebe; stariji studenti više prihvaćaju vrijednosti usmjerene prema drugima od mlađih studenata, dok u vrijednostima koje se usredotočuju na sebe nisu zabilježene razlike s obzirom na dob ispitanika. Studenti koji imaju više radnog iskustva i koji studiraju dulje više prihvaćaju vrijednosti usmjerene prema drugima, dok se u vrijednostima usmjerenim prema sebi ne uočavaju razlike po godinama studija. Ovi rezultati otkrivaju važne promjene u hijerarhiji vrijednosti povezanih s izmjerenim varijablama i u međuodnosu različitih uvjeta.

Naslov: 4 - How do Specific Conditions Shape Values of Undergraduate Early Childhood Education Students in Slovenia.pdf
Veličina: 154.09 KB

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout