Ne može biti autentičnog kršćanstva bez ljudskosti i čovjekoljublja...

A Study on Self-Regulatory Processes in EFL Academic Writing

Anela Nikčević-Milković - Prethodno priopćenje
Katica Balenović

Istraživanje procesa samoregulacije učenja u akademskom pisanju na engleskomu kao stranomu jeziku

Abstract
The process of academic writing is a highly demanding mental activity that presents a number of difficulties for students, especially when it comes to L2/FL (second/ foreign language) writing. The study employs the social-cognitive model of writing to explore the issue of students’ self-regulated learning (SRL) in English as a foreign language (EFL) writing, with a special emphasis on the most important processes and strategies that may influence the quality of writing performance. We also wanted to explore whether there is an improvement in the quality of writing performance due to regular students’ exposure to EFL learning at the university levels. The quantitative part of the study involved 104 students (53 undergraduates and 51 graduates), while the qualitative part focused on two groups of higher and lower proficiency writers. The quantitative part of the study pointed out a significant difference between the first and second measurement points in the quality of students’ writing performance both at the undergraduate and graduate levels of study. Students in second measurement point had a better writing performance compared to the ones in the first measurement point. The qualitative research results showed that higher proficiency writers exhibited better SRL processes compared to lower proficiency writers. The research findings suggest that the students’ writing proficiency benefits from incorporating more SRL processes in EFL learning/teaching in the Croatian educational context.

Sažetak
U procesu akademskog pisanja, kao izrazito zahtjevne mentalne aktivnosti, studenti se suočavaju s brojnim poteškoćama, posebno kada je u pitanju pisanje tekstova na stranom jeziku. U okviru socio-kognitivnog modela pisanja provedeno je istraživanje radi uvida u samoregulacijske procese i strategije koji značajno utječu na kvalitetu pisanja na engleskom kao stranom jeziku. Također, istraživanjem se nastojalo utvrditi poboljšava li se kvaliteta pisanog izražavanja studenata prijediplomske i diplomske razine studija nakon učenja engleskog jezika u formalnoj nastavi. Kvantitativni dio istraživanja proveden je na uzorku od 104 studenta (53 s prijediplomske i 51 s diplomske razine studija) u dvije točke mjerenja (prije i poslije formalnog učenja). Kvalitativni dio istraživanja proveden je u dvije fokus grupe koje su sastavljene na temelju procjene kvalitete i sposobnosti pisanja. Prvu fokus grupu činili su studenti više razine sposobnosti pisanja, a drugu grupu studenti niže razine. Rezultati kvantitativnog dijela istraživanja pokazali su statistički značajnu razliku između prve i druge točke mjerenja u kvaliteti napisanog teksta u obje grupe studenata – prijediplomske i diplomske razine studija. U drugoj točki mjerenja kvaliteta napisanog teksta bila je bolja u odnosu na prvu točku mjerenja. Rezultati kvalitativnog dijela istraživanja pokazali su da studenti s razvijenijom sposobnosti pisanja učinkovitije koriste samoregulacijske procese i strategije pisanja u odnosu na studente s manje razvijenom sposobnosti pisanja. Na temelju rezultata istraživanja zaključuje se da je, u hrvatskom obrazovnom kontekstu, za kvalitetu pisanog izražavanja na engleskom jeziku, potrebno više eksplicitnog poučavanja strategija i vještina samoregulacije učenja u području pisanja na stranom jeziku.

Naslov: 08_A Study on Self-Regulatory Processes in EFL Academic Writing.pdf
Veličina: 221.75 KB

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout