Ne može biti autentičnog kršćanstva bez ljudskosti i čovjekoljublja...

Očekivanja budućih glazbenih pedagoga u Hrvatskoj i Srbiji

Amir Begić  - Prethodno priopćenje
Jasna Šulentić Begić
Miomira Đurđanović

Expectations of Future Music Pedagogues in Croatia and Serbia

Sažetak
Studenti na studiju Glazbene pedagogije stječu znanja i vještine iz praktičnih glazbenih predmeta, glazbeno-teorijskih predmeta i pedagoških predmeta. Nakon završetka studija najčešće rade u glazbenim i općeobrazovnim školama te visokoškolskim ustanovama. Ovim radom željela su se doznati očekivanja i želje studenata Glazbene pedagogije osječke i novosadske akademije o pozivu koji ih očekuje nakon završetka studija. Također su se htjeli utvrditi njihovi stavovi o budućem radu i moguće statistički značajne razlike u njihovim stavovima s obzirom na sociodemografske varijable. Rezultati su pokazali da bi većina studenata najviše voljela podučavati u glazbenoj školi. Budući glazbeni pedagozi su iskazali visok stupanj slaganja s tvrdnjama o važnosti cjeloživotnog obrazovanja i značenju stručnih i pedagoških kompetencija koje stječu za vrijeme studija kao i s tvrdnjama o očekivanoj uspješnoj suradnji s učenicima, kolegama i roditeljima te očekivanom zadovoljstvu bavljenja budućim pedagoškim radom. Statistički značajne razlike nisu utvrđene s obzirom na postavljene istraživačke hipoteze tako da hipoteze nisu prihvaćene. Smatramo da je pozitivna činjenica da studenti Glazbene pedagogije s optimizmom gledaju na svoj budući pedagoški rad, što je putokaz visokoškolskim institucijama da i dalje vode računa o motivirajućem i kvalitetnom obrazovanju budućih glazbenih pedagoga.

Abstract
Students studying Music pedagogy acquire skills in practical music subjects, music-theory subjects, and pedagogical subjects. After completing their studies, they typically work in music, general education, and higher education institutions. With this work, we wanted to find out the expectations and wishes of the students of Music pedagogy at the Academy of Osijek and Novi Sad about the invitation that awaits them after completing their studies. We also wanted to determine their attitudes about future work and possible statistically significant differences in their attitudes with regard to sociodemographic variables. The results indicated that the majority of students would prefer to teach at a music school. Future music pedagogues expressed a high degree of agreement with the statements about the importance of lifelong education and the importance of the professional and pedagogical competences they acquire during their studies, as well as with the statements about the expected successful cooperation with students, colleagues, and parents and the expected satisfaction of engaging in future pedagogical work. We did not determine statistically significant differences with regard to the research hypotheses, so we did not accept them. We believe that it is a positive fact that students of Music pedagogy look optimistically at their future pedagogical work, which is a signpost for higher education institutions to continue to take care of motivating and quality education for future music pedagogues.

Naslov: 09_Očekivanja budućih glazbenih pedagoga u Hrvatskoj i Srbiji.pdf
Veličina: 148.27 KB

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout