Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013.
Predrag Haramija - Izvorni znanstveni članak
Internet and Election Campaign – elections for Mayor of City of Zagreb 2013.
Sažetak
U radu se istražuje uloga i način korištenja interneta u političkoj komunikaciji s posebnim osvrtom na izbore za gradonačelnika grada Zagreba 2013. godine. Uz proučavanje i usporedbu spoznaja dosadašnjih radova o ovoj temi, napravljeno je i primarno istraživanje. U njemu se pratilo i ocjenjivalo način na koji su se kandidati za gradonačelnika Zagreba na izborima 2013. koristili internetom. Uočeno je da većina stranaka i kandidata koristi internet tek kao sredstvo oglašavanja (jednosmjerna komunikacija), a ne kao sredstvo dijaloga, razgovora (dvosmjerna komunikacija). Budući da je internet komunikacijsko sredstvo koje odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije, najbolje ga je koristiti kao sredstvo kojim se zajednički, kroz dijalog s drugima, kreiraju najbolja politička rješenja i, posljedično, povećava izborna participacija.
Abstract
This paper examines the role and use of the Internet in political communication with special reference to the election for mayor of Zagreb in 2013. In addition to study of previous works on the subject, primary research was made. In it, the way in which the candidates for mayor of Zagreb elections 2013th were using the Internet was watched and judged. It was noted that most parties and candidates use the Internet only as a means of advertising (one-way communication) and not as a means of dialogue, conversation (two way communication). Because the Internet is communication tool that features the ability of two-way communication it is best used as a means to, jointly through dialogue with others, create the best political solution and consequently increase the electoral participation.
Naslov: | 2 - Internet i izborna kampanja – svojstva izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2013..pdf |
Veličina: | 137.26 KB |